سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 93 آبان 23 , ساعت 10:11 عصر

 بک لینک هایی که شما از هر روش به دست میارید


بک لینک هایی که شما از هر روش به دست میارید




پاسخ: بله! به هر حال، هر بک لینک باید یک دسته بندی خاص داشته باشد. به عنوان مثال، اگر 98? از بک لینک های شما از نظرات وبلاگ باشد، سایت شما ارزش خود را از دست می دهد و در مقابل گوگل قرار می گیرد.


بنابراین هنگام دریافت بک لینک چند نکته را در نظر داشته باشید.


0-لینک: این نکته اصلی برای دریافت یا خرید بک لینک، تراکم کلمات کلیدی یا لینک بین آنها و سایت شما می باشد.اگر سایت شما یک سایت موسیقی است، سایتی که می خواهید بک لینک بخرید باید حاوی: کلمه موسیقی یا Music زیاد استفاده شده است، بنابراین هر زمان که می خواهید از سایت خود بک لینک بگیرید، تراکم آن کلمات کلیدی را در نظر داشته باشید. مثلاً کلمه موسیقی جدید یک تراکم دارد و این تراکم زیاد است.


1- اتوریتی: اولین نکته کسب بک لینک به نوعی اتوریتی است. اتوریتی که میانگین مجموعه معیارهای غالب است، نقش تعیین کننده ای دارد و مرجع مناسب برای تبادل لینک 30 یا بالاتر است.


2- تنوع اتصالات: همانطور که گفتم باید تنوع اتصالات را رعایت کنید. به عنوان مثال، 50? در فیس بوک و توییتر، 15? در بوک مارک های اجتماعی، 5? در تبادل لینک، 10? برای نظرات، 5? برای امضا در انجمن ها ... اما همچنان نکته شماره 2 را در ذهن داشته باشید، در سایت ها یا انجمن ها. بک لینک دریافت نکنید.


3- زمان لینک: اگر قصد خرید یا بک لینک دارید، این زمان کاری را نیز در نظر بگیرید. در این مورد این یک سایت کم اعتبار است، زیرا شما نباید بیش از 100 بک لینک در روز برای سایت خود ایجاد کنید. . سایت شما توسط گوگل جریمه می شود، بنابراین باید این بک لینک یا فرآیند خرید را با آرامش در عرض چند روز انجام دهید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ