سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 93 آبان 23 , ساعت 10:9 عصر

راهای اسان گرفتن بک لینک تبادل لینک جدید


راهای اسان گرفتن بک لینک تبادل لینک جدید




ایجاد بک لینک از طریق خود سایت

1- یک پست به شبکه اجتماعی را به محتوای خود اضافه کنید.


2- از call to action استفاده کنید تا از کاربران بخواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند. مطمئن نیستید فراخوان برای اقدام چیست؟ اینجا را بخوانید.


3- ایجاد پیوندهای داخلی بین محتوا - افزودن لینک های داخلی بین محتوای سایت شما نه تنها یک راه عالی برای ایجاد لینک است، بلکه می تواند به حفظ بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت شما نیز کمک کند.


4 - از کد tynt در سایت خود استفاده کنید - tynt می تواند زمانی که کاربر مقاله ای را کپی می کند پیوندی به وب سایت شما در زیر اضافه کند.


با استفاده از محتوای خاص بک لینک دریافت کنید

1- فهرستی از بهترین ها تهیه کنید: به عنوان مثال 100 نویسنده برتر، 100 پست برتر در وبلاگ خود و غیره. این پست ها به خوبی منتشر شده اند و می توان به آنها اعتماد کرد.


2- اینفوگرافیک: اینفوگرافیک ها بیش از هر نوع محتوای دیگری به اشتراک گذاشته می شوند. اشتراک‌گذاری تصاویر آسان‌تر است زیرا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.


3- چند بار در مورد مقالات با پیشوند پرسیده اید؟ سرچ کردی؟ چرا محتوایی مانند نحوه افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را به عنوان مثال ننویسید؟ یا سایر مقالات مرتبط با سایت شما.


4- وبلاگ نویسی زنده: این عمل می تواند کاربران زیادی را به وب سایت شما جذب کند. مثلاً به جشنواره اینفوگرافیک پرشیا می روم و با مجریان صحبت می کنم. . من به صورت زنده در وبلاگم می نویسم. بسیاری از کاربران وبلاگ را به اشتراک می گذارند تا جشنواره را با دوستان خود دنبال کنند.


5- با افراد دیگر در زمینه کاری خود مصاحبه کنید.


استفاده از شبکه های اجتماعی

1- یک صفحه در فیس بوک راه اندازی کنید.


2- اتصال کاربران و وبلاگ ها از طریق توییتر!


3- نمایه خود را در +Google راه اندازی کنید. استفاده از این شبکه اجتماعی می تواند به طور مستقیم در بهبود رتبه شما در گوگل موثر باشد!


4- انتشار ویدئو در یوتیوب و آپارات (دریافت لینک به صورت غیر مستقیم)


5- پاسخگویی به سوالات در سایت پرسش و پاسخ.


 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ